20.3.12

Studio challenges march 18th challenge

Με αφορμή την παρακάτω φωτογραφία από το pinterest,στο Studio Challenges ανέβηκε η δεύτερη πρόκληση του Μαρτίου.(Αν θυμάστε είμαι guest designer για αυτό το μήνα.)


Η δική μου σύνθεση είναι αυτή:


 Οι μικρές κουκουβάγιες που αγαπώ και είχα ξεχάσει ότι υπήρχαν στα υλικά μου,βρήκαν τη θεσούλα τους.



Και ακόμα μία κοντινή


Τα ποδαράκια της κολωνίτσας μια Κυριακή πρωί,μου δώσανε το θέμα.Οι άλλες designers χρησιμοποίησαν και τα μικρά λουλουδάκια της φωτογραφίας(εγώ δεν το σκέφτηκα καθόλου και έπαιξα με τα χρώματα).
Πολλά φιλιά.Ματς.

In case you don't remember,I am a guest designer at The studio Challenges this March.The above pic from pinterest is the source of inspiration  and this is my layout .There is a prize for the winner of the challenge too!!Go and see.
xoxo





6 comments:

  1. LOVE this. Truly and honestly am in love with your work. As I always say..its SO opposite to my style, but I love everything you create. Beautiful work.

    ReplyDelete
  2. τρελαίνομαι για το ράψιμο και τα fallin' stars!...τρελαίνομαι για το άσπρο σαν background...για τις κουκουβάγιες, που όπως λές βρήκαν την θέση τους!...και βέβαια η φωτογραφία είναι φοβερή! Ελένα, για άλλη μια φορά, δηλώνω τρελή φαν!

    ReplyDelete
  3. Έλενα είναι φανταστική!Από τις αγαπημένες μου!Οι κουκουβάγιες και τα συννεφάκια είναι όλα τα λεφτά!Μπράβο για μία ακόμη φορά!

    ReplyDelete
  4. Για άλλη μια φορά, τέλεια! Μου αρέσει πολύ το πώς προσάρμοσες την πολύχρωμη φωτογραφία στο δικό σου στυλ. Εξαιρετικό. Και όπως πάντα, φοβερό πρωτότυπο θέμα ;ο)

    ReplyDelete
  5. Καταρχήν φοβερη φωτογραφία… και όσον αφορά τη συνθεση εντάξει για ακομα μια φορά είναι υπέροχη και τόσο απλή <3

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog