1.4.13

Redo an old layout for Get creative

Να ξανακάνω ένα παλιό layout για το get creative.Μάλιστα.Δεν έχω και πολύ παλιά layout.Το πολύ να είναι περσινά.Δε χρειάστηκε να ψάξω και πολύ.Διάλεξα το πρώτο.Δεν είχα καν το blog ακόμα όταν το έφτιαξα.To αγαπώ ακόμα τόσο πολύ,όχι γιατί είναι το πρώτο αλλά γιατί ακόμα και τώρα μου αρέσει κι όταν το κοιτάζω μου φέρνει στο μυαλό το πόσο είχα ευχαριστηθεί όταν το τελείωσα.Ααααααχ!


Ο στόχος είναι να κρατήσουμε τις ίδιες ακριβώς φωτογραφίες και να ξαναφτιάξουμε τη σελίδα αλλάζοντας την,ή διατηρώντας κάποια στοιχεία αναλογα με το στυλ μας και το πως αυτό έχει εξελιχθεί.

Ωραία πρόκληση και μη σας πω ότι θα την ξανακάνω και τρίτη φορά μια και έχω προ ημερών ξαναλλάξει σημείο που κόβω τα χαρτουλάκια μου.Προσεχώς!



 χοχο
see you

 

5 comments:

  1. Αχ, Ελενάκι μου!!!τί τέλεια εναρμονισμένες οι συνθέσεις σου!!!σου το είπα ήδη οτι και η παλιά και η καινούρια είναι το ίδιο υπέροχες!!!άλλωστε ξεκίνησες πριν 1,5 χρόνο.....και τα έκανες όλα τέλεια από την αρχή....τι να βελτιώσεις από το ήδη ΤΕΛΕΙΟ????αποφασίσαμε 'ονομα για τη μπουμπού μας!!!guess what???ELENA!!!!φιλάκια κοριτσάκι!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αλεξάνδρα,ευχαριστώ τόσο πολύ για τις γλυκιές σου κουβέντες!
      Οσο για τον όνομα..καλή επιλογή.Αντε με γειά σας!

      Delete
  2. Η Αλεξάνδρα με κάλυψε πλήρως!
    Πραγματικά τις θεωρώ και τις δύο υπέροχες!
    Σε θαυμάζω φιλενάδα μου!

    ReplyDelete
  3. Τώρα αν σου πω ότι την θυμάμαι και την πρώτη σύνθεση; Μπορεί να σε γνώρισα κιόλας με αυτή, μου είχε πέσει το σαγόνι κάτω και αναρρωτιόμουν "από πού εμφανίστηκε αυτή από το πουθενά;;;" χαχαχα

    Και οι δύο συνθέσεις είναι ΣΟΥΠΕΡ Έλενα! Άμα το χεις, το χεις, τελείωσε...

    ReplyDelete
  4. Both great layouts, love the garland on the first :)

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog