22.5.14

Mostly white

Πάντα ήθελα να φτιάξω ένα λευκό layout και τις προάλλες το κατάφερα.Και θέλω πολύ να σας το δείξω γιατί το αγάπησα και το τοποθέτησα στα top 5 της καρδιάς μου.



 Χαρτί με σχέδια έβαλα μόνο ένα άτονο πίσω από τη φωτογραφία αλλά πουθενά αλλού στο layout.Μόνο χαρτί αφής και αυτή την πανέμορφη κάρτα PL που μου χάρισε η φιλεναδούλα Μαρία.Α!Και washi tape για το πάνω μέρος της σελίδας.Κράτησα τους τόνους των χρωμάτων χαμηλά και νομίζω ότι αυτό ήταν που μου άρεσε περισσότερο απ'όλα.τον τίτλο τον έγραψα και τον έκοψα με τα χεράκια μου.

 Πέρασα μια μικρή οδύσσεια με την επεξεργασία της σελίδας γιατί όταν άνοιγα τα χρώματα,έχανα τις λεπτομέρειες ενώ με την αντίθετη διαδικασία έβγαιναν γκρι.Άτιμο λευκό.Τελικά μάλλον έφταιγαν οι λήψεις οπότε το ξαναφωτογράφησα και όλα οκ(παίδεμα ήταν και πάλι...τσ τσ τσ).

Εδώ σας αφήνω και σας εύχομαι να έχετε καλή μέρα(τώρα έρχομαιιιιιιιιι.....).
Ματς











2 comments:

  1. I love your white layout. And it is great to see that Project Life cards can be used for many projects.

    ReplyDelete
  2. Τι λες τωρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν υπάρχει, απλά υπέροχη!!!!! Τρελαίνομαι για λευκές συνθέσεις και το 'χω άχτι να κανω μια κι εγώ, αλλά ποτέ δεν τα καταφέρνω... Καταπληκτικές οι μικρές λεπτομέρειες, Έλενα.... και στη σωστή δόση!
    Τέλεια αρμονία του λευκού... χίλια μπράβο!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)

friends

Search This Blog